皇居に招待されなかったので、『天狗』で家族と自主的に饗宴の儀を開催しましたぞぉ〜!!

Beer Brown

Beer Brown

Cabbage Salad

Salmon Sashimi
偏食のレジェンドが食べましたぞぉ〜!!

Boiled Chicken Gizzard with Green Onion Salt Sauce
偏食のレジェンドが食べましたぞぉ〜!!パート2。

Boiled Gyoza
偏食のレジェンドが食べましたぞぉ〜!!パート3。

Shiitake Mushroom and Maitake Mushroom Tempura
偏食のレジェンドが食べましたぞぉ〜!!パート4。

Original Sausage

Cold Inaniwa Udon Noodles

Yakitori

Hot Inaniwa Udon Noodles

Cashew Nuts

Grilled Ray Fin

Beer Brown

Diced Beef Steak

ごちそうさまでした!!